2015. február 25., szerda

Neymart a lelátótól kellett elrángatni

Neymar a kispadon töltötte a Manchester City–Barcelona BL-meccs utolsó tíz percét, ez a kevéske idő pedig épp elég volt ahhoz, hogy megtalálja őt egy angol szurkoló, aki Messi kihagyott büntetője után gúnyolni kezdte a brazilt, aki válaszul intett a szurkolónak, hogy ha akar valamit, azt ne távolról mondja.

Ezután úgy tűnt, hogy Neymar bement az öltözőbe, de mégis a lelátó felé kanyarodott, hogy megvitassa a Yaya Touré-mezt viselő szurkolóval a dolgot. Végül aztán biztonsági őrök rángatták be a folyosóra, hogy ne legyen nagyobb balhé.


„Csak szórakoztam vele. Elkezdett nekem káromkodni, én meg kigúnyoltam. Azt nem ismételhetem meg, hogy mit mondott, engem ugyanis megnevelt az anyám, nem úgy, mint őt” – mondta az eset után Neymar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése